הידעת שגם
אתה יכול
להביע "דעה"
אחת ושתיים?!
טבלת הציונים
כתב: gilat בתאריך: 19/01/2017
לפני פחות מכמה חודשים הזמנתי מערכת להשקיית צמחים מאלי אקספרס בX כסף.
כמובן שההתכתבות עם המוכר וההסברים המוזרים שקיבלתי ממנו כאילו זה סיני שמנסה לתרגם לאנגלית לא הפחידו אותי וחיכיתי מעבר לחודש לפני שהתחלתי להתעצבן ולכתוב למוכר שביקש כל פעם, ופניתי כמה פעמים, לחכות עוד כי....גבולות מדינה....דיליי בשליחה ועוד...
בגלל שהמוכר ביקש ממני כל פעם לחכות עוד קצת, ועוד קצת ועוד.. אני עשיתי טעות חמורה ממש - לא דרשתי החזר כספי.
למי שאינו מכיר - יש סעיף הגנת הצרכן באלי אקספרס אבל הוא תקף לחודש וחצי בלבד ואם לא הגשת בקשה להחזר כספי לפני , הכל מתחיל להשתבש.
באיזשהו שלב המוכר הבטיח לי החזר כספי שלא הגיע כמובן ונאלצתי לדבר עם הנציגים של ALIEXPRESS שזה סיפור בפני עצמו, אני רק אקצר ואציין שדיברתי עם כל הנציגים לפחות 5 פעמים כי הם או לא זוכרים או מבטיחים לטפל ואו מעבירים למחלקות אחרות שצריך להסביר להם הכל מהתחלה! וזה הכי גרוע.
בסופו של דבר הסיפור הארוך שנמשך כבר כמה חודשים נגמר בכך שאלי אקספרס החזירו לי כשליש מהכסף ולא החזירו תשובה למה רק שליש. ראו הוזהרתם!
רגע! גם לי יש דעה בנושא!
בכדי להשפיע יש ללחוץ על הכפתור
להוסיף תגובה חדשה! לחץ כאן