הידעת שגם
אתה יכול
להביע "דעה"
אחת ושתיים?!

פוסט שיתוף חוויה: 5 דרכים להגדיל מסת שריר למתאמנים ולמתחילים

קטגוריה

ספורט ופנאי
מה דעתך? אחת ושתיים



טבלת הציונים

כתב: Tomar בתאריך: 04/01/2017

מתאמנים רבים רוצים לראות את מסת השריר שלהם גדלה, ומתאכזבים כאשר זה לא קורה למרות האימונים הרבים שהם עושים, דבר זה יכול לקרות מכל מיני סיבות שונות:

קודם כל, צריך להבין שהגוף שלנו מתרגל לשיטת אימון מסויימת כאשר דבקים בה לאורך זמן והגוף יעצור את תהליך גדילת מסת השריר, לכן חשוב כל כמה זמן לשנות את תוכנית האימונים ולעבוד על קבוצות שרירים אחרות

דבר שני ומאד חשוב, זה לשים דגש על האימונים עצמם, יותר נכון לאופן ביצוע התרגיל! כאשר מבצעים תרגילים הגדש הוא על איכות הביצוע ולא על הכמות, עבודה לא נכונה היא הרבה פחות אפקטיבית במקרה הטוב ומזיקה לבריאות במקרה הרע!

דבר שלישי, כאשר מבצעים התנגדות בתרגילים כמו משקולות חשוב לא לקחת התנגדות שמאד תקשה עליכם, כיוון שתרגיל מאד קשה – יוביל לביצוע לא טוב של אותו התרגיל...

דבר רביעי, מנוחה! השריר במהלך אימון נהרס ונבנה מחדש, וכדי להבנות הוא צריך זמן בין 24-48 תלוי בסוג השריר, לכן חשוב לתת לשרירים את הזמן הזה

ודבר אחרון ולא פחות חשוב – תזונה, בסופו של דבר הגוף צריך אנרגיה בשביל לבנות את עצמו ותזונה לא נכונה או מעטה מידי לא תאפשר לגוף לספק את הדברים כדי לבנות את השריר, בחישוב גס צריך כ2 גרם חלבון על כל קילוגרם בגוף, וכמובן פרוס על כל היום ולא במכה אחת

מקוה שעזרתי ושיהיה בהצלחה!

רגע! גם לי יש דעה בנושא!
בכדי להשפיע יש ללחוץ על הכפתור


פוסטים - אחת ושתיים
ביקורות והמלצות
מבקרים באתר


פוסטים - אחת ושתיים